ימי המכירות המצליחים ברשת כמו "יום הרווקים הסיני" או "סייבר מאנדיי" מצביעים על הביקוש הרב שיש היום לקניות ברשת. אינספור מותגים נכנסו בשנים האחרונות לזירה המקוונת והעלו חנויות וקניונים וירטואליים ונראה שהלקוחות נוהרים בעקבותיהם.

יש הרבה יתרונות למסחר מקוון: רכישה בכל עת ומכל מקום, חיסכון של זמן, עמידה בפקקים, חיפוש פיזי שניתן להמיר לחיפוש וירטואלי דרך אתרי השוואות. בנוסף, חנויות אינטרנטיות רבות מפתות את הצרכנים ברכישה מוזלת באתר, משלוח עד הבית ועוד הטבות שהופכות את תהליך הקנייה לידידותי ומשתלם במיוחד.

הקמת אתר סחר היא מהלך אסטרטגי נבון בעידן הדיגיטלי. אך על מנת שהאתר יצליח, ימשוך גולשים ויגרוף רווחים, יש להשקיע ולקדמו ברשת ולוודא שהאפיון והעיצוב שלו אכן מניעים לפעולה, כלומר, לקנייה.

לפניכם 4 טיפים של שיווק באינטרנט לאתר סחר מצליח.

חוויית משתמש

לקוח עובר "מסע" בביקורו בחנות וכדי שהמסע הזה יהיה נעים ויעיל, חשוב לאפיין את הממשק בצורה מקצועית. כאן נכנסים לתמונה מומחי UX/UI המשקיעים חשיבה אסטרטגית ותכנון מדויק של תהליך הגלישה ממעבר חלק בין מסכים דרך קבלת הצעות רלבנטיות לפי העדפות, מנועי חיפוש חכמים המדייקים את תהליך הבחירה. חוויית משתמשת מבוססת על 3 עקרונות בולטים: מראה, תחושה ושימושיות, כשהסינרגיה ביניהם משפיעה על חוויית המשתמש הכוללת. אתרים בעלי חוויית משתמש טובה יזכו ליותר המרות וללקוחות חוזרים.

קידום אתר אורגני

התחרות במנוע החיפוש גוגל מתגברת מיום ליום ולכן, חשוב לעלות בתוצאות חיפוש רלבנטיות. כך למשל, אם אתם חנות כלי עבודה תרצו לעלות בביטויים כמו כלי עבודה אך גם במילים מהתחום כמו מסור, פטיש, מקדחה, מברגה וכדומה. לקוחות פוטנציאליים רבים נחשפים לאתרים באמצעות גוגל ומכאן החשיבות של קידום אתרים והתאמת האתר למנועי החיפוש הן בדסקטופ והן במובייל . אתם מעוניינים שהאתר שלכם יענה על הצורך של הלקוח והוא יבצע רכישה באתר בגלל שהוא מצא את מבוקשו. יש לאפיין מראש את האתר כך שיהיה ידידותי לגוגל ולבצע פעולות SEO מוכחות בשטח כמו חילופי לינקים, טקסטים שנושאים את ביטויי החיפוש וכדומה

קידום ממומן

פרסום בכסף הוא פרסום שעובד לטווח המידי. ברגע שהחלטתם לקדם אתר בכסף, בין אם בגוגל ובין אם ברשתות החברתיות, תוכלו על פי תקציב נתון תוך שימת דגש לכללים של כל פלטפורמה פרסומית, לקדם דפי מוצר ספציפיים וכדומה ולבחון את השפעת הקידום על המכירות באמצעות הטמעת פיקסל המרות. בהתאם לתוצאות, תדעו כמה כסף לשים ועל איזה מוצרים בפלטפורמות מהן השגתם את עיקר הרווחים.

אופטימיזציה להמרות קמפיין ברשת

בשיווק אתר סחר חשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק על מנת לבצע אופטימיזציה לקמפיינים ולשפר את התוצאות. הכוונה היא לכוון לפרסום מבוסס תוצאות. ניתן לבחון ביצועים באמצעות גוגל אנליטיקס, מנהלי מודעות של פייסבוק ומערכות ניהול פנימיות של האתרים ולשנות את התכנים, הפריסה התקציבית, המיקומים, הנוסחים או התמונות למיטוב התוצאות והרכישות. עולם הדיגיטל מאפשר למדוד את התוצאות מבחינה איכותית וכמותית – הגדירו מטרות ויעדים לכל קמפיין שמפנה לחנות האלקטרונית ובחנו את הביצועים של הקמפיין ביחס לציפיות.

אתר סחר לא יצליח בעצמו. חשוב להעסיק מקצוענים או ללמוד קורס שיווק באינטרנט המקנה את הכלים הנדרשים לקידום אתרי סחר בכל הערוצים על מנת שהאתר יהיה רווחי ככל שניתן.

:מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הי-טק? השאירו פרטים

יצירת קשר פוסט
Sending