בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

בניית אסטרטגיית SEO מנצחת

כל פרויקט של קידום אתרים דורש אסטרטגיה חכמה על מנת לנהל אופטימיזציה מוצלחת. קידום אתרים הוא תחום יצירתי כאשר מקדמי אתרים מיומנים בונים אסטרטגיית SEO לכל אתר ולקוח על מנת למקסם את האפקטיביות של תהליך הקידום. העבודה הטכנית חסרת משמעות אם אינכם יודעים כיצד לקחת את האתר קדימה בדירוג.כיצד תוכלו לבנות אסטרטגיית SEO ב-4 צעדים פשוטים?

זיהוי היעדים

בשלב הראשון חשוב להציב מטרה על מנת להבין לאן אתם מעוניינים להגיע בדירוגים ולקבוע יעדים ריאליים לקידום. לאחר ניתוח וחקר מילות מפתח תוכלו להחליט באילו ביטויים להתמקד בכל תקופה.
אפשר למשל להחליט לקדם ביטוי ספציפי כל חודש ולבחון לאילו תוצאות הוא הגיע לפני שעוברים לקידום של הביטוי הבא.
יש לקחת בחשבון שהיעדים משתנים מאתר לאתר, כשיש אתרים שעוברים מקונספט תדמיתי לפעילות של מסחר אלקטרוני והיעד עבורם הוא קודם כל ביצוע מעבר תקין של האתר בעוד באתרים אחרים המהלך יהיה הרחבת קהל היעד דרך קידום ביטויים שיפנו לקהלי יעד חדשים או המעבר בין אתר מקומי לאתר גלובלי.
בכל מקרה, מומלץ לבחור יעדים לאחר ביצוע סקר של מה המתחרים מקדמים וכמובן מהם המיקומים הקיימים כיום בביטויים הספציפיים, כולל ניתוח נתונים בגוגל אנליטיקס של משתמשי האתר.

קביעת השיטות לקידום

ב-SEO נהוג לשלב בין מספר שיטות למשיכת גולשים וקידום האתר במנוע החיפוש. בין אם מדובר ביצירת תוכן איכותי, בניית פרופיל קישורים וחילופי קישורים ועוד. מומלץ להסתמך על טכניקות קידום אתרים מוכחות אך גם להיות גמישים ויצירתיים, כי לפעמים מה שעבד לאחרים לא יעבוד בכל המקרים והאסטרטגיה והשיטות שנקבעות במסגרתה צריכות להתאים גם ליעדים ולגודל האתר ומעמדו בדירוג. שיטות שיתאימו לאתר בתחילת דרכו לא בהכרח יהיו רלבנטיות לאתר ותיק וגדול. חשוב להתייחס באסטרטגיה גם לקישורים וגם לחוויית המשתמש ולשינויים עדכניים של האלגוריתם של גוגל על מנת שהאסטרטגיה תהיה רלבנטית לפעילות.

להגדיר זמן

כדאי לקבוע מסגרת זמן על מנת לבחון אם עמדתם ביעדים ולשנות בהתאם לנתונים ולתוצאות. כמובן שגם תקופת הזמן משתנה מתהליך קידום אחד לשני, כשיש אתרים בהם תצטרכו להשקיע יותר זמן ומשאבים מאשר באתרים אחרים.

לקבוע תוכנית פעולה

האסטרטגיה צריכה לכלול גם תוכנית פעולה ברורה לפי סדר העדיפויות. החליטו מה לבצע קודם לכן ומה יהיה השלב הבא. למשל, חקר מילות מפתח, אופטימיזציית מבנה ואופטימיזציה של התוכן, מפת אתר, התאמת האתר למובייל וקידום במובייל, בדיקות ושיפור מהירות טעינת הדפים באתר, פעולות תומכות כמו שיווק במדיה החברתית, קידום דרך שיווק תוכן בפלטפורמות טאבולה ואאוטבריין.

השקיעו באסטרטגיית SEO מבוססת נתונים כולל התאמת מילות המפתח לפי קהל היעד, יצירת תוכן איכותי המניע לפעולה, בניית מערך שיתופי פעולה אסטרטגיים, יישום ההמלצות כולל תיקון ליקויים וכן הכנת דוחות והסקת מסקנות לביצוע אופטימיזציה לאור היעדים שנקבעו ותכנון עתידי לקידום האתר.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים!

מאמרים אחרונים

פול סטאק – הדור החדש של מתכנתים

כיום יש דרישה למפתחי פול סטאק בארגונים מסוגים שונים והעובדה שמפתחים אלה יודעים להעניק שירותי פיתוח הן לצד לקוח והן לצד שרת הופכים אותה לבחירה הנבונה בכל פרויקט ובמגוון פרויקטים מסוגים שונים. כך למשל, מפתח פול סטאק יוכל הן לבנות אתר מאחורי הקלעים והן לתכנן את חוויית המשתמש, התפקוד של האתר וגם הנראות שלו.

הטרנדים הגדולים בדאטה סיינס לשנת 2020

מדע הנתונים חולל שינוי מהותי בניהול נתונים. ארגונים המוצפים במידע עסקי יכולים כעת לבסס אסטרטגיה והחלטות עסקיות על בסיס ניתוח מעמיק של מאגרי נתונים עצומים