בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

כיצד הופכים ללוחמי סייבר ומתמודדים עם התקפות סייבר בארגונים?

התקפות סייבר לארגונים

כבר אי אפשר להתעורר בבוקר מבלי לקרוא על עוד מתקפת סייבר אימתנית שהשביתה מחשבים בארגוני ענק או יצרה דליפה של מידע רגיש. שדה הקרב הווירטואלי הפך לאחד מהאיומים הבולטים ביותר ואין מי שמוגן, לא האדם הפרטי וגם לא מוסדות ממשלתיים.
בשנים האחרונות מושקעים מאמצי על למניעת התקפות סייבר תוך פיתוח כלי הגנה טכנולוגיים מתקדמים וגיוס של לוחמי סייבר מיומנים, שידעו כיצד לנטרל האקרים מקצועיים, למנוע השתלטות של תוכנות זדוניות, התפשטות וירוסים קטלניים ופריצות מתוחכמות.
סייבר סקיורטי הוא אחד מהתחומים המבוקשים ובכל תעשייה מהתעשיות הביטחוניות ועד תעשיית ההייטק. הנזקים של מתקפות סייבר הם עצומים ולכן, חברות מנסות למנוע מתקפות כאלה ככל שניתן באמצעות גיבוש של נבחרת אנשי סייבר שתגן במקצועיות על המערכות והתשתיות ושאנשיה ידעו לפתח פתרונות יישומיים למניעת פריצות.

מנהלי מערכות מידע מהדור החדש

לוחמי סייבר הם למעשה מנהלי מערכות מידע מהדור החדש, שלא רק מכירים את התשתיות אלה גם יודעים כיצד לספק הגנה מתאימה למערכות השונות בהתאם לפרופיל הארגוני, לצרכים והאתגרים הטכניים. חשבו על זה כמו על פעולות מבצעיות רק במרחב הוירטואלי, נטרול האויב יחד עם ביטחון שוטף למערכות הארגוניות. זהו תפקיד דינאמי, מעניין משמעותי וחשוב לכל ארגון היום ובהתאם לכך, נדרש, מתגמל המהווה מקפצה לתפקידים נוספים באבטחת מידע מתקדמת.

מכאן ניתן להתפתח לתפקידים שונים כמו מנהלי אבטחת מידע שמיישמים בפועל את תהליכי אבטחת מידע, אנליסטים של אבטחה שמאתרים את נקודות התורפה באבטחת הארגון ומציעים אלטרנטיבות להגנה, ארכיטקטים של אבטחת מידע שיודעים לייצר תשתיות לתכנון חכם של מערכות וכן מבקרי אבטחת מידע שעוסקים בבדיקת סיכוני אבטחה וכשלים טכניים וכן מנהלי אבטחת מידע שמנהלים פרויקטים באבטחת מידע.

מנטרלים תוקפים, מגנים על ארגונים

הדרך הטובה ביותר לפרוץ לתחום המבוקש והמתגמל היא ללמוד מגן סייבר ואבטחת מידע, קורס שמקנה את הכלים והיכולות להתמודד עם איומי הסייבר הגוברים. מי שלומדים להיות מגני סייבר זקוקים לידע מעשי רחב אך ישים כמו יכולת לסרוק רשתות, להגדיר ולנהל "חומות מגן" לארגונים, לשלוט בהרשאות הרצה, לנהל הרשאות משתמשים, להבין בטכנולוגיות הצפנה ולהטמיע מוצרי הגנה ולהגדיר מערכות זיהוי ומניעה, להקשיח שרתים, להכיר סוגי מתקפות שונות כדי לתפור פתרונות מתאימים מניהול תשתיות VPN ועד הקשחת עמדות קצה בסביבת מייקרוסופט. למעשה, לימודי מגן סייבר ואבטחת מידע מעניקים כלים למנוע התקפות פישינג, התקפות מסוג XXS, זיופי כתובות, מתקפת DDos ועוד איומים יומיומיים שמרחפים מעל ראשם של ארגונים בעידן הוירטואלי. מצד אחד, הכרות רבה עם אמצעי התקיפה הנפוצים ומצד שני, ידע באמצעי ההגנה היעילים כך שמגני סייבר מוכנים מכל הכיוונים.

בסיום הקורס מגן סייבר ואבטחת מידע, ניתן להשתלב במערכי סייבר של ארגונים בצוותי SOC בתור מגני סייבר. אז למה אתם מחכים? הילחמו בשירות המקוון.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מאמרים אחרונים