בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

התפקיד הסקסי של עולם האינטרנט

אינטרנט

מנהלי דיגיטל הפכו למצרך לוהט בזירת האינטרנט. יש ארגון מנהלי דיגיטל, קטגוריית דרושים ייעודית, כנסים מיוחדים להשבחת מנהלי דיגיטל ונראה שהברנז'ה הדיגיטלית גדלה מיום ליום.
על פי תחזיות, הביקוש לאנשי דיגיטל יעלה השנה ב-38% ועד 2020 חברות יוציאו בסביבות 113.18 מיליארד דולר (!) על פרסום בדיגיטל. עם כאלה נתונים משמחים, בהחלט יש בשביל מה לעבוד או יותר נכון, בשביל מה ללמוד.

ניהול דיגיטלי הוא תחום חדש יחסית שממציא את עצמו תוך כדי תנועה. יש מנהלי דיגיטל שהם בעיקר אסטרטגים ומעצבים מדיניות דיגיטלית בארגון בעוד אחרים הם אנשי קריאיטיב בנשמה שמציעים כיצד לפרסם ערוצים הדיגיטליים או לתחזק נכון את הנכסים הדיגיטליים ויש מנהלי דיגיטל בעלי נטייה אנליסטית שעוסקים הרבה באופטימיזציה. יש גם מנהלי דיגיטל שהמומחיות שלהם היא לתפעל צוותי אינטרנט מעורכי תוכן דרך מעצבים גרפיים ועד מנהלי אתר ואנשי פרסום ולנצח על מקהלת הדיגיטל מכל הבחינות – מה לפרסם, איך והיכן וכיצד לעשות את זה טוב יותר. ברוב התחומים כדי להגיע לתפקיד ניהולי צריך לעבור דרך חתחתים ולצמוח מלמטה. כשזה נוגע לדיגיטל, אפשר לקצר תהליכים ולפעמים מספיק פשוט ללמוד את המקצוע לאחר צבירת רקע בשיווק, קידום אתרים או מדיה חברתית.

חושקים בטייטל"מנהל דיגיטל". (CDO)? הנה כמה דברים שחשוב לדעת על הדרך לתפקיד.

לימודי ניהול דיגיטלי בדרך לעבודה בתחום

מנהלי דיגיטל הם מנהלים רב תחומיים. כלומר, הם צריכים להכיר שיווק אינטרנטי מבאנרים באתרים דרך תוכניות שותפים ועד מדיה חברתית וכלה בקידום אתר, שיווק במייל, בלוגים, פלטפורמות שיווק תוכן והיד עוד נטויה. מנהלי דיגיטל תמיד עם היד על הדופק, כיוון שכל הזמן מפתחים כלים חדשים שיסייעו להם לשדרג את הביצועים וכך להגדיל חשיפה ולהגביר הכנסות.

כדי להגיע לתחום, חשוב ללמוד במוסד לימודים מוכר ומוביל במקצועות ההייטק והאינטרנט שמציע קורס ייעודי או מסלול מקיף לניהול דיגיטלי או שיווק דיגיטלי או מסלול מקצועות האינטרנט כמו קידום אתר באוריינטציה על שיווק דיגיטלי במסגרתו גם נחשפים לטכניקות הבולטות בתחום וגם מקבלים כלים חשובים. הדגש הוא על ידע עדכני לפי דרישות התעשייה וכן על הכוונה אנליטית ויצירתית החיונית להצלחה בדיגיטל.

מה לומדים בניהול דיגיטלי?

ניהול דיגיטלי מבוסס על ידע טכנולוגי יחד עם כלי שיווק והכרות רחבה עם עולם האינטרנט. בקורס ניהול דיגיטלי לומדים את הפלטפורמות והכלים המובילים, כיצד לפתח רעיונות ואסטרטגיה אבל גם כיצד ליישם בפועל. אפילו אם כמנהלי דיגיטל לא תהיו מהסוג הביצועיסטי, חשוב שתכירו את החומר כדי שתדעו כיצד להפעיל עובדים או ספקים. בין היתר, לומדים בקורס ניהול קמפיינים במדיה החברתית ובגוגל, אסטרטגיה רב ערוצית, שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק במגוון ערוצים, ניטור התנהגות גולשים וניתוח נתונים באמצעות גוגל אנליטיקס, קניינות מדיה, קידום אתר אורגני וקידום אתר ממומן, מכירה און ליין, מיתוג אישי ועסקי, שיווק באמצעות וידאו ועוד מתודולוגיות לתכנון, שיווק בפועל, פרסום וניטור איכותי לניהול דיגיטלי אפקטיבי.

מי מתאים לקורס ניהול דיגיטל?

כדי להיות מנהלי דיגיטל כדאי לבוא מרקע של שיווק או אינטרנט, בין אם עבודה במחלקת דיגיטל, משרד פרסום, חברת אינטרנט או ידע קודם, למשל, במסגרת קורס שיווק במדיה חברתית או קידום אתרים. בעלי תואר במנהל עסקים באוריינטציה של שיווק יתאימו אף הם לקורס.

לסיכום, קורס מנהל דיגיטל הוא מקפצה לתפקיד מבוקש במקצוע המהווה הזדמנות ליישם טכנולוגיות חדשות, לחשוב מחוץ לקופסא וליהנות מתנאים מצוינים בתחום שלא מפסיק לצמוח.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מאמרים אחרונים