בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

אז איך באמת משתלבים בעולם ההייטק – המקצועות שיכניסו אתכם לתעשייה המבוקשת

שמעתם על אקזיטים מטורפים? על התנאים המעולים? שכר גבוה ואנשים איכותיים? אקשן בעבודה? פיתוחים שמשנים את העולם? הכל נכון. תעשיית ההייטק לא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש ועובדיה הם המרוויחים הגדולים.

לא חייבים להרחיק עד הסיליקון ואלי. ישראל נחשבת למעצמת הייטק ומי שמשתלב בחברות בענף נהנה מעבודה מרתקת ומההזדמנות לגעת בעתיד הטכנולוגיה ותוך כדי, להיות חלק מתחום מבוקש בו תמיד אפשר להתקדם הלאה, לדבר הבא.

אבל איך מתחילים? בניגוד לתעשיות רבות אחרות, ניתן להיכנס להייטק ללא ניסיון קודם. התעשייה מגייסת עובדים בקצב מסחרר וצמאה לכוח אדם.

נשמע מפתה? עכשיו לפרקטיקה. לפניכם שלושה קורסים מובילים, שיעניקו לכם תעודה במקצוע נחשק בתעשייה.

הבדיקות שייקחו אתכם רחוק – קורס QA

אם תבדקו היטב, תגלו שתחום בדיקות התוכנה – QA (Quality Assurance ) הוא בין המבוקשים בתעשייה. יש לכך סיבה טובה: אף חברה לא משחררת מוצר לפני שהיא מבצעת סשן נרחב של בדיקות שנועדו לוודא שהמוצר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

תחום הבדיקות עובר מהפכה בשנים האחרונות ולצד בדיקות ידניות, נכנסות לפעולה בדיקות אוטומטיות המאפשרות לבודקים להריץ בדיקות מתקדמות סימולטאנית ולקבל תוצאות מדויקות במהירות שיא. אם אתם דייקנים, משימתיים ומחפשים כיוון מקצועי, שיחשוף בפניכם מגוון מערכות הפעלה, כלים מתקדמים ויאפשר לכם ליהנות מעבודה משותפת עם גורמים רבים בכל חברה (מנהלים, אנשי שיווק, מפתחים) – לימודי QA הם בשבילכם.

קורס QA יכשיר אתכם לביצועים גבוהים בענף הבדיקות, ממבוא לפיתוח תוכנה, ארכיטקטורת מחשבים ותקשורת דרך שימוש בכלי בדיקה אוטומטיים ועד רכישת מיומנויות כמו ניהול בדיקות וכתיבת מסמך ניהול בדיקות, כולל התנסות מעשית בפרויקט מסכם. בקורס תקבלו את הידע הדרוש לקראת מבדקים להסמכה הבינלאומית, היחידה בבדיקות תוכנה – ISTQB. עם הסמכה זו תוכלו לעבוד בהמשך בחברות גלובליות ומכאן, השמיים הם הגבול.

קדמו את עצמכם – קורס SEO

גוגל הוא מלך החיפושים והיום אין אתר שעולה לאוויר שלא זקוק למקדם מקצועי, שייקח אותו גבוה יותר בדירוג. כאן נכנסים לתמונה מקדמי אתרים, בעלי הידע המקצועי הדרוש לקידום אתרים אורגני וקידום ממומן בגוגל. אלה יודעים כיצד להתאים את האתר כך שמנוע החיפוש יפרגן לו, לבצע את האופטימיזציה הנדרשת על פי העדכונים והשינויים באלגוריתם של גוגל, הם גם דואגים לחוויית משתמש טובה יותר וליצירת קמפיינים מנצחים.

מי שלומד קורס קידום אתרים יכול להשתלב בחברות מכל מיני תחומים או לעבוד כעצמאי המעניק שירותי קידום לגופים שונים וכך ליהנות מסגנון תעסוקה גמיש בתחום ריווחי ומאתגר.

בקורס קידום אתרים לומדים את כל מה שצריך לדעת על חקר מילות מפתח, תגיות מטא, תוכן לקידום אתרים, אפיון וניהול חכם של קמפיינים ועוד. הקורס משלב בין טכנולוגיה לשיווק באינטרנט, כך שתוכלו ליהנות משני העולמות בתחום אחד.

מגני הרשת החדשים – קורס אבטחת מידע וסייבר

הרשת גועשת. מידע רגיש זולג החוצה, האקרים זדוניים פורצים למערכות הביון ומסכנים את ביטחון האזרחים במדינות רבות. הריגול עובר לווב וכך גם הלוחמה והטרור. היום יש ביקוש רב מצד ארגונים ומוסדות ציבוריים למגני סייבר ולמקצועני אבטחת מידע, שידעו להגן היטב על המערכות השונות ולהיאבק בפורצים הווירטואליים. מדובר בעבודה מרתקת אפילו עם שליחות, שכוללת התמחות בפתרונות מתוחכמים במיוחד להגנה על מערכות מחשוב.

במהלך קורס אבטחת מידע וסייבר הופכים המשתתפים למומחי אבטחת מידע וסייבר, כולל פיתוח יכולת להקים ולהגדיר תשתיות תקשורת מאובטחות, להגן על שרתים, תשתיות ושירותים וכן, על נכסים ארגוניים דרך משתמשי קצה. המידע שמועבר בקורס מאפשר גם לגשת לבחינת ההסמכה CSI-PRO היחיד בארץ לאבטחת מידע הבודק את היכולת של הנבחנים להתמודד עם אתגרים מורכבים במיוחד בעולם הסייבר.

אז למה אתם מחכים? זה הזמן להיכנס לתעשיית ההייטק באמצעות מקצועות מעניינים במיוחד אשר פותחים דלתות לחברות המובילות. תנו לעצמכם צ'אנס להיות חלק מעולם ההייטק.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מאמרים אחרונים