האתר שלכם לא יתקדם מעצמו. עליכם להשקיע באופטימיזציה מבנה ותוכן, לבצע קישורים חיצוניים ופנימיים, לחלץ את מילות החיפוש האולטימטיבית ולהעלות תכנים איכותיים, כדי שגוגל יפרגן לכם בחזרה.
איך עושים את זה DIY בסגנון שלכם ובזמן שעומד לרשותכם? מספר פעולות החייאה שיעזרו לכם להציל את הקידום.

הוספת תגי מטא

גוגל מבצע את החיפוש על פי פרמטרים רבים, אבל כדי לעלות בחיפושים חשוב לעדכן את תגי המטא של האתר (תגי HTML) .
נכנסים למנהל האתר (האדמין) ומגדירים כותרת ייחודית ותיאור ייחודי לכל דף. הכותרת והתיאור יופיעו בדפדפן – מילות המפתח שתשבצו בהם חשובות לתהליך החיפוש וכתיבה נכונה תשפיע גם על הגולש.
אל תחצו בכתיבת התיאור את ה-155 תווים, הימנעו מחזרתיות על אותה מילת חיפוש (חשבו על ווריאציות שונות של אותו מסר דרך ביטויי מפתח) וסיימו בהנעה לפעולה על מנת לעודד את הגולש להקליק על הקישור.

יצירת קישורים נכנסים לאתר


ככל שיש יותר קישורים רלבנטיים המפנים לאתר שלכם מאתרים איכותיים – כך גוגל אוהב אתכם יותר. הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של גוגל סבור שקישורים שמצביעים על האתר שלכם מרמזים  הפופולאריות של האתר ולכן, הוא ככל הנראה ראוי לדירוג גבוה יותר.
ניתן לבצע חילופי קישורים עם אתרים אחרים (אני אוציא לך – אתה תוציא לי) אך מומלץ לשתול תכנים מקוריים מעניינים באתרים אחרים עם קישור לאתר שלכם במילת חיפוש מבלי לתת בתמורה. זכרו שהכמות של הקישורים חשובה, אבל איכות הקישורים חשובה הרבה יותר. וודאו לאורך זמן שהקישורים אכן פעילים ולא הוסרו על ידי בעל האתר המארח.

התאמה למובייל וזמן טעינה

אם יש שני דברים שמנועי החיפוש שמים עליהם דגש כיום אלה הם התאמה למובייל ומשך טעינה. המטרה של מנועי החיפוש היא שהגולשים יוכלו להיכנס לאתר שלכם בכל זמן, מכל מקום ומכשיר ולא יצטרכו לחכות עד שהאתר נטען. זכרו שזמן טעינה איטי מרחיק גולשים (למי יש זמן לחכות כשיש עוד הרבה אתרים אחרים שנטענים מהר יותר?).
קיימים כלים לוודא שהאתר שלכם אכן ידידותי לנייד או ליצור גרסה מותאמת לנייד, אבל חשוב לבדוק שהוא אכן מותאם לכל נייד בכל הדפים ושהוא מספק חוויית גלישה נעימה במובייל לא פחות מזו של הדסקטופ. גוגל בעצמו מציע לכם כלים לשיפור מהירות האתר >>  כלי לבדיקת מהירות אתר

תוכן הוא המלך

גוגל הוא מלך מנועי החיפוש והמלך הבלתי מעורער מחפש תוכן איכותי. חשוב להעשיר את האתר שלכם בתוכן איכותי ורלבנטי לתחום העיסוק של האתר, רצוי טקסטים שעוברים את ה-400 מילה וכוללים ערך מוסף. מדריכים, טיפים ותוכן מקורי בלבד.
זכרו שגוגל מעניש על שכפול תוכן ותוכלו לבדוק שהתוכן שלכם אכן מקורי באמצעות כלי בדיקה שונים למניעת העתקות וכפילויות כמו למשל copyscape.
עדכנו את התוכן בתדירות גבוהה ותוכלו לשתול גם קישורים פנימיים בתוך הטקסטים עצמם לתכנים רלבנטיים אחרים בתוך האתר, מוצרים ושירותים שונים.

בקורס קידום אתרים ילמדו אתכם את כל הטכניקות, הכלים והדרכים לקדם אתר כמו מקצוענים.

:מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הי-טק? השאירו פרטים

יצירת קשר פוסט
Sending