גוגל הוא מלך החיפושים וחשוב לגבות קידום אורגני בקידום ממומן. הכוונה היא להשתמש במודעות גוגל (Google AdWords) – פלטפורמת פרסום אפקטיבית.
מערכת הפרסום של גוגל עובדת על פי שיטת PPC כפי שתלמדו בקורס קידום אתרים PPC. למה הכוונה? שהמפרסם משלם פר קליק והיות וכל קליק יכול לעלות הרבה כסף, חשוב לדעת כיצד לנהל את הקמפיין בדרך הטובה והאפקטיבית ביותר.

לפניכם מספר טיפים חשובים בניהול קמפיין מוצלח בגוגל ממומן.


המילים שעושות הבדל


יש חשיבות רבה לתהליך מקצועי של חקר מילות מפתח ושימוש במילות מפתח רלבנטיות להעלאת המודעה בחיפושים, כך שהיא מלכתחילה תגיע לגולשים הנכונים.
בחקר מילות מפתח לוקחים בחשבון אילו ביטויים רלבנטיים לעולם התוכן של המודעה, במה משתמשים המתחרים ובאילו ביטויים יש לכם סיכוי להעלות חשיפה ולהגביר תנועה, כולל ביטויים בעלות נמוכה יותר וביטויי זנב ארוך. יש להכין גם רשימה של ביטויי מפתח שליליים שאינכם רוצים שיזוהו עם הקמפיין שלכם.

חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא


הקריאטיב של מודעות הפרסום משפיע מאוד על הצלחת הקמפיין. באופן טבעי, טקסט משכנע שמניע לפעולה, רלבנטי למילות המפתח ולתהליכי החיפוש יענה על דרישות הלקוח ויניע אותו להשאיר פרטים או לבצע את הפעולה שלשמה נוצר הקמפיין מלכתחילה. הטקסט של דף הנחיתה, בין אם זה דף נבחר באתר או דף ייעודי שנוצר במיוחד לקמפיין אף הוא בעל השפעה חשובה כאשר קיימים מודלים שונים בכתיבה שיווקית ליצירת דפי נחיתה מוצלחים. כותרת משכנעת, יצירת סקרנות ועניין וכפתורי CTA כולל התייחסות לעיצוב של דף הנחיתה כך שיהיה ברור, קריא, מחובר למותג וכמובן – רספונסיבי.

 

הטיימינג הנכון לקהל הנכון


כל דבר בחיים הוא טיימינג וגם מודעות PPC וחשוב להחליט מתי תרוץ המודעה. רצוי לתזמן את המודעות מראש לשעות השיא הפופולאריות לקהל שלכם ויש הבדל בין מודעות B2B

ומודעות C2B מבחינת ימי פעילות ושעות פילות. למשל, קהל מקצועי ועסקי פעיל יותר בשעות העבודה לעומת קהל של נשים אחרי לידה וחלק מהתחקיר על קהל היעד הוא איתור דפוסי השימוש וקביעת לוחות זמנים מותאמים.

 

מה הציון שקבלתם?

חשוב לבדוק את ציון האיכות שנותן גוגל על רלבנטיות מילות המפתח, איכות דפי הנחיתה, שיעור הקליקים והקמפיין. מפרסמים עם ציוני איכות גבוהים זוכים ליותר קליקים על מודעות ובעלות נמוכה יותר ולכן, השאיפה היא תמיד לחתור לציון איכות גבוה.
נפלאות האופטימיזציה
חשוב תמיד לבצע אופטימיזציה ולנסות לשדרג את הקמפיינים לאור ציון האיכות והממצאים, למשל הנתונים שנרשמים במערכת או בכלי כמו גוגל אנליטיקס על מנת להבין איך אפשר לשנות את אסטרטגיית המחיר, הטקסט, בחירת התמונות וסרטוני הוידאו ואפילו את קהל היעד, התזמון ומילות המפתח על מנת להשיג יותר בפחות כסף. אל תשכחו להטמיע קוד מעקב על מנת לבחון המרות ולהבין אילו קמפיינים עובדים יותר מאחרים.

 

קורס קידום אתרים PPC יקנה לכם את ארגז הכלים החשוב להצלחה בניהול קמפיינים מנצחים.

:מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הי-טק? השאירו פרטים

יצירת קשר פוסט
Sending