בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

איך בונים קריירה בעיצוב גרפי צעד אחר צעד

עיצוב גרפי הוא תחום מסקרן המחבר יצירתיות עם טכניקה ומאפשר לכם להביא לידי ביטוי את הפן האומנותי שבכם, לפי האסטרטגיה העסקית של הלקוח.
הודות לטכנולוגיה המתקדמת שחוללה מהפכה בתחום העיצוב, מעצבים גרפיים היום נדרשים לשכלל את היכולות הטכניות שלהם כמו שליטה גבוהה בתוכנות עיצוב ועיצוב למרחבים וירטואליים – אתרים, אפליקציות, דפי נחיתה ועוד.
איך מגיעים הכי רחוק שאפשר בתחום? רעיונות לבניית קריירה נכונה כמעצבים מובילים.

בית הספר הנכון בקונספט הנכון

ההכשרה המקצועית בעיצוב גרפי קובעת. קורס עיצוב גרפי המכין אתכם לעידן הדיגיטלי ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים להישגים מרשימים.
בבחירת מוסד בדקו המלצות של בוגרים, האם הוא מציע מסלולי יום וערב לבחירה, במידה ותרצו לשלב את המסלול עם עבודה יומיומית או לימודים נוספים, מי הם השחקנים בנבחרת המרצים והאם הלימוד כולל התנסות מעשית בכיתות מחשב מצוידות היטב וכן תעודת סיור שתרשים מעסיקים פוטנציאליים.
מתלבטים מה המסלול הנכון עבורכם? אפשר לגשת לייעוץ קריירה בבית הספר ולבחון הן את הסילבוס כמה הוא מקיף ומעשיר וכמובן את היחס של המקום כלפי הסטודנטים. מעין חממה בה תרגישו שמטפחים את הכישרון שלכם ומוציאים מכם את המיטב.

התוכנות שעושות הבדל

בניית קריירה מתחילה במוסד לימודים שכאמור מכשיר אתכם לשליטה גבוהה בתוכנות העיצוב הפופולאריות ביותר בתעשייה. לרוב מעצבים גרפיים משלבים בין התוכנות הגרפיות לפי סוג הפרויקט ולכן, כדאי לדעת ברמה מעמיקה תוכנות כמו Photoshop, Illustrator, InDesign.
כמובן שההכרות עם התוכנה מתבצעת תוך כדי עבודה מעשית עם התוכנות ופרויקטים שניתנים במסגרת הקורס. ההזדמנות האולטימטיבית להתנסות ולהפיק את המקסימום מהתוכנה על שלל הפיצ'רים שהיא מציעה למעצבים.

חשיבה יצירתית וביצועים טכניים מרשימים

מעצב גרפי יול להיות בעל רמה טכנית גבוהה מאוד, אבל אם הוא חסר מעוף הוא יתקשה לעקוף מועמדים על משרות נחשקות ופרויקטים מבוקשים. תוכלו למצוא מה מעורר אצלכם השראה כדי לקבל רעיונות לעיצובים פורצי דרך ובלתי שגרתיים בשילוב עם התאמת העיצוב לדרישות הלקוח. מומלץ עם סיום הקורס או לקראתו להתחיל בבניית תיק עבודות תוך התנסות עם לקוחות אמיתיים, אפילו אם מדובר בפרויקטים ללא תשלום, שמטרתם היא לאפשר לכם ללמוד איך לבצע את העבודה בפועל – תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים, הגשת סקיצות, תיקונים, העלאת פרויקטים לאוויר וכדומה.

עיצוב גרפי להייטק

 

תיק עבודות מנצח

הפורטפוליו שלכם יכול לפלס עבורם את הדרך להצלחה אם תקפידו שהוא יכלול מגוון עבודות מתחומים שונים – למשל, עבודות עיצוב לפרינט ולדיגיטל, ישקף איזושהי טביעת חותם אישית לצד רפרטואר של עבודות שמעידות על כך שיש בכם את היכולת להתאים את העיצוב לצרכי הלקוח. חפשו פלטפורמה אטרקטיבית להעלאת העבודות אונליין וכן הדפיסו תיק עבודות לראיונות ופגישות עבודה.

לבד או ביחד?

אחת ההחלטות החשובות בבניית קריירה בעיצוב היא איך להתחיל. האם להשתלב כשכירים בסטודיו לעיצוב כדי ללמוד את העבודה עם לקוחות ולטפס בסולם לתפקידי עיצוב בכירים יותר או לאחר מכן לצאת לעצמאות או בכלל להתחיל כפרילנסרים עם אוסף קטן של לקוחות ולהרחיב את המעגל ולהעלות מחירים ככל שצוברים וותק. כל אחד בוחר את המסלול הנכון עבורו, אבל בהחלט אפשר לשלב לפעמים בין שני העולמות או לעבור בין מסגרות.

היו גמישים הן ברעיונות והן בתוכניות לעתיד ופתחו בפניכם את הדלת לקריירה מצליחה בעיצוב.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מאמרים אחרונים