בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

טיפים לניהול קריירה כפול סטאק

Full Stack הפך לאחר התפקידים הנחשקים בתעשיית ההייטק, אבל כמו כל קריירה – חשוב לדעת כיצד לתכנן נכון את המהלכים שייקחו אתכם כל הדרך להצלחה. מבחירת תוכנית הלימוד המקיפה והמעשית ביותר דרך רכישת הניסיון המקצועי הרלבנטי ועד התקדמות בעבודה עצמה.

מאיפה מתחילים ואיך מגיעים לטופ כפול סטאק? עצות חשובות לתכנון וניהול קריירת פול סטאק בפול ווליום.

שלב 1 – הכירו את התחום

מומלץ להכיר לעומק את תפקידו של פול סטאק כדי לוודא שבחרתם נכון. קורס פיתוח Full Stack יעניק לכם את הכלים הדרושים לביצועים גבוהים. זכרו שפול סטאק בשונה ממפתחים אחרים נדרש לסט רחב של מיומנויות ושליטה גבוה במגוון פלטפורמות ומצופה ממנו להתמודד עם כל שלבי הפיתוח לאורך מחזור חיי המוצר מבנייה דרך בדיקה ועד פריסת היישומים תוך שימת דגש על שימוש במתודולוגיות שונות. כדאי לשוטט במודעות הדרושים על מנת לבחון מה מעסיקים פוטנציאליים מחפשים מבחינת ידע וכישורים אישיים ותמיד אפשר גם לפנות לייעוץ תעסוקתי או הכוונת קריירה כדי לקבל פרספקטיבה רחבה יותר על ההתאמה לתחום. בכל מקרה, הבשורות הטובות הן שלא נדרש ידע קודם כדי להיכנס לתחום וכל שצריך זה 12 שנות לימוד ומעבר של מבחן פנימי באנגלית ומתמטיקה כדי להתקבל לקורס.

שלב 2 – בחירת מוסד הלימודים הנכון

המקום בו תרכשו את הידע המבוקש יסייע לכם לקפוץ למים. אל תוותרו על מוסד לימוד בעל מוניטין מצוין בתעשייה וקורס מקיף שכולל את כל הנושאים הרלבנטיים לביצוע העבודה בפועל. למשל, תכנות בג'אווה, שרתי WEB, JQuery, Node.js, Angular 7 ועוד. חשוב מאוד לבחון האם הקורס כולל גם פרויקט סיום כדי שתוכלו ליישם את החומר הנלמד ושמדובר בכיתות מחשוב מתקדמות, שיעורים פרונטאליים לצד תמיכה אונליין. אם אתם בשלב הסבה אפשר לבחור בין לימודי יום או ערב ולשים לב שלרוב הקורס כולל גם מבחנים פנימיים להפנמת החומר ופידבק על הצלחה וביצועים. מומלץ מקום שיסייע לכם גם בהכנת קורות חיים לפני הגשת מועמדות לעבודה וכמובן בקבלת תעודה המעידה על כך שסיימת בהצלחה את הקורס.

שלב 3 – מקום העבודה שעושה הבדל

כדאי לבחור מקום עבודה ראשוני שיעניק לכם את ההזדמנות המיוחלת לפרוץ לתחום. חברה שתעניין אתכם ברמה האישית והמקצועית. בדקו מה נדרש מכם מבחינת ניסיון כאשר יש חברות שמוכנות בהחלט לתת צ'אנס גם למי שאינם מנוסים עדיין בתחום כל עוד הם למדו במוסד לימודים מוכר ומגיעים עם הידע המבוקש כמו למשל, CSS3, SAAS, HTML5, JS ועוד. תמיד כדאי לבחור מנטור מהתחום שיוכל לכוון אתכם לצלחה, להעלות פרופיל מרשים בלינקדאין ולהגיע לכנסים מקצועיים כדי ללמוד יותר פרקטיקה מהשטח וכן לרקום קשרים אסטרטגיים שיעזרו לכם בהמשך.

זכרו שבפול סטאק לא מפסיקים ללמוד – טכנולוגיות חדשות, כלים ויישומים. זהו מקצוע מרתק עם אופק – כוונו את עצמכם להגיע הכי רחוק שאפשר.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מאמרים אחרונים