בבלוג זה תוכלו לקרוא הכל על עולם המחשבים וההייטק

מה בין SEO לסושיאל הקשר בין מדיה לחברתית לקידום אתר

פעם מקדמי אתרים ומנהלי מדיה חברתית היו שתי ישויות שונות שלא בהכרח תקשרו האחת עם השנייה. אבל בעידן הדיגיטלי ההוליסטי בו הכל מתחבר שני התפקידים האלה מאחדים כוחות ויש מי שמגדילים לעשות ולומדים קידום אתרים ומדיה חברתית על מנת לספק שירות כולל ומלא ללקוח.כפי שזה נראה כיום בזירה הווירטואלית – הפעילות במדיה החברתית בהחלט יכולה להגביר את התנועה האורגנית לאתר ולתרום בעקיפין לקידומו במנועי החיפוש. למעשה, בלוג Hootsuite ביצע ניסוי וגילה שיש קשר חיובי בין התקשרויות חברתיות לשינוי בדירוג.

אז מה חשוב לדעת על ההשפעה של ניהול חכם במדיה החברתית לקידום אתרים?

קישורים שעושים הבדל גדול

דפי פייסבוק ופרופילים בפייסבוק מדורגים גבוה במנועי חיפוש ולכן, כדאי לעשות בהם שימוש לקידום אפקטיבי של האתר. ניתן לייצר קישורים לבלוג או לאתר בפוסטים נבחרים.
אם פוסט במדיה החברתית בו שתפתם קישור לאתר או לבלוג זוכה לחשיפה גבוהה הוא יעלה בדירוג בקצב מהיר יותר על אחת כמה וכמה אם הפוסטים הללו זוכים לשיתופים וגורמים למשתמשים להקליק על הקישור ולהיכנס לאתר. הנעת התנועה לאתר יכולה להשפיע על הדירוג.

שיתופים יכולים להקפיץ דירוגים

כדאי לשלב כפתורי מדיה חברתית באתר על מנת שכשהתוכן מעניין משתמשים ירצו לשתף אותו וכך יביאו באופן טבעי משתמשים נוספים לאתר. כדי לעודד שיתופים חשוב להקפיד על יצירת תוכן איכותי באמת שגולשים ירצו לשתף, שיהיה רלבנטי לתוכן הדף העסקי ובעל ערך מוסף בין אם מדובר בסרטונים או בטיפים.
זכרו שאתר המשותף שוב ושוב על ידי משתמשים מביא תעבורה לאתר וכך יכול להעלות את האתר בדירוגים של מנועי החיפוש. על מנת לחזק ולהעלות את השיתופים ניתן לפנות גם למשפיענים שונים ולעבוד מולם על שיתופי הבלוג או האתר בפרופילים שלהם במדיה החברתית.
לא חייבים לשבץ קישורים רבים בפוסטים, כי כמות גבוהה של קישורים עשויים להוריד את החשיפה במדיה החברתית כך שלא תשיגו את המטרה שלשלמה שתלתם את הקישור מלכתחילה. כדאי לבחור קישור אחר מרכזי ולהתמקד בו במיוחד במילת מפתח תחרותית.

מתקדמים באופן אורגני

המדיה החברתית מחזקת את הנוכחות המיתוגית של העסק ואם תעשו עבודה טובה בסושיאל תגלו שיותר ויותר אנשים מחפשים באופן אורגני את המותג או העסק שלכם במנועי החיפוש ו/או מקליקים על התוכן שאתם מתפרסמים כאשר אתם עולים בתוצאות כי המותג שלכם מוכר להם מהפייסבוק או אינסטגרם.

חשוב שכל מי שמתכנן לעסוק בקידום אתרים יבין לעומק במלאכת קידום האתר כחלק מהאסטרטגיה: יצירת תוכן איכותי, נראות מרשימה בכל הפלטפורמות ושיווק בתוכן דרך פוסטים שמרתם לקדם את האתר. ובנוסף – ככל שהעסק יהיה נוכח יותר בזירה החברתית כך גם העסק ייהנה מחשיפה גבוהה יותר באינטרנט.

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעוניינים לקבל ייעוץ לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

רוצים לעבוד בהייטק? למה אתם מחכים? השאירו פרטים!

קטגוריות

מאמרים אחרונים